oncontextmenu="return false"

slut.se

De sensate tre dagarna har verkligen varit sjukt jobbiga. Vi håller nämligen på med ett projekt i marknadskommunikation där vi ska göra reklam för en skola och varje grupp har fått ett specifikt programm, i vårt fall barn och fritid.
Vi ska göra piktogram, en affisch, en programfolder, ett bildspel och en hemsida typ. Man tror inte att det ska ta så mycket tid, men det gör det, Igår var jag i skolan från 10-7 på kvällen och idag från halv 11-halv fem. Men nu är vi i alla fall klara, eller ja om man räknar bort att vi ska göra själva redovisningen på onsdag inför hela klassen (ca 80 pers).


Men nu ska jag i alla fall pusta ut för dagen, ta mig något att äta och sen bara slappa resten av dagen..

och såhär känner jag mig lite just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0