oncontextmenu="return false"

No life

Vad gör man när man inte kan sova?
Jag har försökt sova sen klockan var 12 (på kvällen) och nu är det halv fyra, känner mig inte trött, bara slö och så fort jag försöker blunda så stör jag mig bara på den förbannade halsen som gör ont. GAH! Jag har varken tid ork eller lust att vara sjuk nu. Jag orkar inte, jag vill inte.

Förövrigt, har jag sett 10 avsnitt av O.C säsong ett, och lär väll ha sett klart hela den säsongen innan morgonedagen(eller egentligen dagen, klar är ju halv fyra på morgonen) sett klart hela första säsongen, no life poäng till mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; tack för kommentaren! Jo, jag hoppas jag med att jag hittar någon kamera som passar för mig, jag hoppas på en systemkamera och har lite små aningar om vad jag ska köpa ungefär, men helt säker är jag inte än..

Krya på dig!//Elin

2011-03-30 @ 08:01:54
URL: http://ennelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0