oncontextmenu="return false"

Mina dåliga/bra sidor

Hittade på en blogg en tjej som hade gjort en lista på sina bra och dåliga sidor och tänkte att jag själv skulle ta och göra en sån. Ganska så givade faktiskt och man ser ju på så sätt också vad det är man behöver jobba på. Här kommer i alla fall min:

* Jag har inget tålamod för fem öre, men tränar på att bli bättre
* Jag är en samlare, har massa saker som man kanske egentligen inte behöver, framförallt papper i mängder.
* Jag kan bli väldigt sur och irriterad
* Jag kan bli osäker på mig själv och tilltåter inte mig inte att berömma mig själv för något jag har gjort, klankar väldigt ofta ner på mig själv..
* Jag har svårt att lita på människor i början när jag träffar nya, därmed vågar jag inte heller dela med mig av mitt privatliv då jag tror att de exempelvis kommer se ner på mig..
* Jag har svårt att prata om mina problem, håller de helst för mig själv
* Ibland när man känner sig lite nere, då stannar jag hellre hemma än att gå ut och ha roligt och umgås med nära och kära. Ett stort minus..


* Jag är ofta väldigt glad
* Jag har koll på min ekonomi, slösar oftast inte på mina pengar, även om de blir lite fikabesök ibland.
* Jag är sjukt envis av mig, och ger oftast inte upp i första taget, "ska den som ger sig".
* Jag lyssnar och stöttar mina nära om de har de jobbigt, och vill alltid att mina nära och kära ska må bra
* Jag älskar att utforska, upptäcka och göra roliga saker, drar ingen annan igång nått så försöker jag ofta ge förslag på vad man kan göra.
* Har många mål i livet som jag väldit gärna vill uppnå, och trots att jag har svårt att berömma mig själv så vet jag att jag kan klara av mina mål
* Jag är (detta tar faktiskt emot att säga) duktig på att måla/rita och börjar utvecklas när det gäller foto med, (återigen en punkt som jag inte själv kan hålla med om, men skriver den enbart för att de finns så underbara människor där ute som säger att jag kan rita/måla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0