oncontextmenu="return false"

Uppdate

Oj oj,, har helt glömt bort bloggen ett tag. Men kan ju säga att det inte heller har hänt så mycket de senaste dagarna. Var visserligen hos mormor på Öland i fredags-lördags och i lördags hade vi en liten hemmafesta hemma hos mig, det var trevligt det. Förutom det så har jag mest bara slappat och inte gjort så många knop alls.. I dag var jag dock och spelade lite bowling med vännerna och det var också trevligt, även om man kanske inte är så speciellt bra på det. I morgon blir det att packa packa och åter packa, förstår inte riktigt hur jag ska lyckas få med mig alla saker tillbaka till Jönköping.. På något sätt så tycks det vara mer nu än när jag åkte hit för Jullov.. undar hur?

Aja nu ska jag nog sätta på ett vänneravsnitt till och sedan blir det sängen, måste försöka att börja gå upp i "rimlig" tid snart, för jag antar att gå upp mellan 11-13 inte är så vardaglig rutin kanske?

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

När börjar skolan igen?

2011-01-12 @ 15:53:58
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0