oncontextmenu="return false"

En av julklapparna

Tror inte jag har sagt vad jag har fått i julklapp än, vet inte om jag orkar heller för den delen. Men en sak saom jag tyckte var väldigt snällt som jag fick i julklapp var av mig bror och hans flickvän. De hade nämligen valt ut 4 bilder som jag själv har gjort och sedan ramat in dom i fyra tillhörande svarta ramar. Dessa ska när jag kommer tillbaka till jönköping hängas upp ovanför mig säng tror jag, eller om jag hittar något annat ställe som kanske skulle passa bättre.



Haha nu såg jag att man visst inte såg bilderna så bra, det speglades visst lite i ramarna. Men jag är är lat idag och orkar inte ta om bilderna så det får helt enkelt bli bättre bilder en annan gång. Kanske när de är upphängda?


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Vilken fin julklapp!

2011-01-03 @ 14:30:31
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0