oncontextmenu="return false"

Inlämningsuppgift

Onsdag idag vilket innebär att Akademien(pubben för studenter) har öppet idag. Tror dock inte jag ska dit ikväll då jag för det första börjar kl 08.00 i morgon, och  jag hade svårt att gå upp idag när jag ändå la mig i ganska hyffsad tid så kommer jag vara något fruktansvärt trött i morgon.

På tal om något helt annat så har jag fått tillbaka min första inlämninguppgift. Nämligen skissuppgiften som man kan se om man scrolla ner lite granna. Betygsskalan var G,1 och 2. Jag fick två! Så med andra ord fick jag högsta betyg på den, det gjorde mig väldigt glad måste jag säga. Hoppas verkligen att det fortsätter på det spåret! :)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Tjoho vad du är bra!

Väntar spänt på betyg på mina inlämnade uppgifter.

2010-09-16 @ 19:34:22
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Lina

Yaay vad bra ams!! :D

Fortsätt så! Håller tummar och tår om din matematiska kurs nu med för dig!

2010-09-16 @ 21:13:52
Postat av: Ameli

Lina: Åhh tack snälla! :) Bra att du håller tummarna för det behvös verkligen haha!

2010-09-16 @ 21:30:41
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/
Postat av: LORISSALOVEBOMB

Tack för att du var med i tävlingen - tyvärr var det inte ditt namn som drogs den här gången. Men kika in snart igen - bättre lycka nästa gång :)



Gillar du sushi?

2010-09-16 @ 23:08:40
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0