oncontextmenu="return false"

Carina Berg och Illlustrator

Sitter just nu och tittar på Carina Berg flyttar in. Har verkligen saknat det programmet och tycker det är roligt att det är igång igen. Hon är så himla rolig och härlig tycker jag, kom precis på mig själv att jag satt och skrattade. Men vad gör man inte när man sitter själv liksom, tvn och datorn är mina västa vänner idag haha! ;)

Har föresten börjat på min andra uppgift i illustrator, nämligen att vi ska göra en varfri pryl. Påbörjade att göra min mobil, men vet i tusan om jag blir så nöjd. MEn innan jag ska klaga får jag väll se till att färdigställa den. Såhär ser den i alla fall ut just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0