oncontextmenu="return false"

Söndag och första advent

Idag har faktiskt också varit en ganska så effektiv dag. Började dagen med att jag skulle trotsa snön tänkte jag och ta cyklen in till stan där vi skulle fotografera Elin till vår tidning i skolan. Inte det smartaste drag jag gjort direkt, vet faktiskt ärligt talat inte vem jag försöka lura, slirade med cyklen den största delen av vägen och fick bitvis till och med gå, smart drag Ameli..

Efter det tog jag cyklen(och försökte cykla) hem igen. Tog mig lite lunch och har sedan dess suttit och läst i denna roliga bok:

Ja jag är lite ironisk, jag gillar det mesta med grafisk design men kan bli lite jobbigt i längden när man har en bok på 400 sidor att läsa på tills på tisdag då jag ska ha tenta.. Nu har jag i alla fall en kort paus men ska snart ta tag i pluggandet igen. Lite tända ljus omkring mig livar i alla fall upp dagen lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack!! :-)



Hoppas att tentan gick bra! Jag har den där boken också, och kan tänka mig att en tenta på den inte kan vara särskilt rolig.

2010-11-30 @ 20:49:05
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0