oncontextmenu="return false"

önskelista

När man är student är det ganska lätt att göra en lång önskelista. Synd bara att större delen av min önskelista består av dyra saker Såsom: En ny dator, en systemkamera eller ett nindendo wii.
Eller lite billigare alternativ: komplettera min vänner och Desperate Housewives samling, påbörja en ny samling av alla scrubssäsonger och fortsätta min lilla samling av beckfilmerna.Eller kanske köpa fler promarkerspennor, massa andra roliga pennor och papper till det. Presentkort på olika klädersaffärer eller ja pengar skulle jag ju faktiskt inte heller tacka nej till precis haha.


Så tomten.. jag hoppas jag har varit snäll iår och kanske kan få lite av denna lista som jag kan göra väldigt mycket längre än såhär om det skulle vara så ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jadu ams, det var en del av det jag ville ha med kan jag säga! som nintendo wii, en ny dator och pengar :P men jag funderar på att köpa ett nintendo wii i mellandagarna om jag sparar lite :)

2010-11-29 @ 13:32:22
URL: http://zatah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0