oncontextmenu="return false"

Onsdag

Nu har halva vecka redan gått, vart ta dagarna vägen frågar jag mig själv dagligen? I alla fall så tränade jag för tredje gången i rad idag, denna vecka alltså. Jag kan säga att jag har någon sjuk träningsverk i nästintill alla muskler känns det som. Men antar att det bara är positivt då det betyder att de blir resultat!

Förutom det så har jag varit i skolan större delen av dagen(och inte att glömma fått mitt internet att fungera!!) och i eftermiddags så intervjuade min grupp i grafisk design Elin. Vi ska göra ett magasin och vi ville ha lite fototema i vårt magasin så vad passade då inte bättre än att intervjua Elin, eller nevnarien som hennes blogg kallas. Det var väldigt trevligt och roligt att få träffa henne "in real life" då jag faktiskt har följt hennes blogg i typ två år?

Föresten är väldigt sugen på att klippa lugg igen, vet dock inte om jag kommer ångar mig eller tröttna på det(igen?) men är väldigt less på mitt hår som det är just nu också.. ge mig tips och råd!

Och nu är jag väldigt trött, så sängen ropar faktiskt på mig!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0