oncontextmenu="return false"

Live your life

Idag har det varit fars dag som jag tror att ingen egentligen har missat. Eftersom jag inte bor i samma stad som min kära far längre så fick det bli ett sms och ett samtal istället. Farsdag present får istället komma nästa helg då jag ska hem, ja alltså hem till Nybro. Tycker det är jobbigt att säga hem, för mitt hem är ju ändå min lägenhet i Jönköping, där jag är skriven och där jag studerar, men hem är ju ändå i Nybro där man levt i hela sitt liv. Svårt det där. Men i alla fall när jag åker hem till Nybro nästa helg ska också min fina bror som fylllde år i Fredags få sin försenade födelsedagspresent!

Nåväl helgen är nu över och den har som alltid gått alldeles för snabbt, har varit en lugnt helg med inte så mycket görande alls egentligen. Ganska så ensam helg faktiskt, det var först idag som jag fick besök av mina kompisar här från Jönköping, och det var ju såklart lika trevligt som alltid!

Nu ska jag nog ta och se ett avsnitt till av Desperate Housewives(har börjat om på säsong 1 igen) och efter det blir det sova.
Och ja just det, i går så bestämde jag mig för att kladda något som jag kunde ha på kylskåpet då det kändes så tomt, slutade med följande:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0