oncontextmenu="return false"

Halloweenfest

I lördags hade jag Halloweenfest hemma i Nybban. Var sjukt roligt att få träffa alla gamla goa vänner igen, blir ju så sällan nuförtiden! Jag och  Visse (vi fyllde år och har haft en årlig halloweenfest i 4 år) bestämde att vi skulle ta ett tema detta året som blev disney/tecknat. Var ändå förvånadsvärt många som klädde ut sig vilket gjorde det hela bara ännu roligare! :)

Jag själv klädde ut mig till Alice i underlandet! :)
Här kommer lite bilder

Alice i underlandet, rödluvan och tomtemor

Alice och en fe


Tack för en rolig och minnesvärd kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Halloween fester, maskerader - alltid lika skoj! Det är något speciellt med att klä ut sig, festa som någon annan. Haha.

2010-11-09 @ 21:14:54
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: nesrin

kul med halloween fest :)!

2010-11-09 @ 22:46:07
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0