oncontextmenu="return false"

Rainbow

Man borde väll tycka att när man inte har något att göra om dagarna så borde väll man måla och rita en massa. Så är inte fallet, just nu för mig. Jag vill så gärna! Men hur mycket jag än vill så funkar det inte bara så. Jag måste finna insperation och lust att sätta mig ner. Började ju som sagt för några dagar sedan på denna bild ni kan se i förra inlägget, en bild på Elvis. Den är fortfarande inte klar, även om jag stundvis har satt mig vid den och ritat dit ett och annat streck.

Igår dock fick jag bara lust att kladda med färg och bara göra något, det slutade med regnbågens färger. Idag har jag färdigställt den. Blev faktiskt förvånad över mig själv. Trots min lilla svacka i måleriet/ritandet så har jag ändå lyckats göra en målning!


Blev ändå ganska så nöjd med den. Och nu som sett mina tidigare målningar kan se att jag följer spåret med mina "prickar". Om ni inte sett den kan ni se dem här.

Kommentarer
Postat av: DELLA

sv: Hihi okej vad bra :)

2010-03-06 @ 17:14:18
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0