oncontextmenu="return false"

Jag vill..

Jag vill, men är så lat eller mer rädd kanske. Jag vill lämna in mina arbetsprov och ansökningar till de olika högskolorna. Men.. tänk om jag inte kommer in på någon av skolorna. Vad sjutton ska jag ta mig till då? Jag klarar definitivt inte gå arbetslös i alla fall det är en sak som jag är helt säker på.

I morgon kommer förfhoppningsvis bläckpatronerna hem. Då ska jag kopiera alla mina arbetsprover, sticka till och köpa kuvert, göra en anmälan på studera.nu och sen skicka allt. Det man kan göra efter det är egentligen bara att hålla sina tummar på att jag kommer in på någon av skolorna. Snälla snälla snälla.

Jag vill flytta, jag vill bort från denna staden, jag vill plugga, jag vill bli något, jag vill känna mig glad och trygg(vilket jag inte gör här). Så snälla ni där ute, ni kan väll hålla tummarna åt mig med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0