oncontextmenu="return false"

Tatueringsdags?

Efter att jag gjrode min första tatuering i November förra året har jag funderat på ett göra en till.

En tatuering som ska innebära kärlek. Antingen bara att jag har ett hjärta eller att jag helt enkelt skriver "Love".

Sen har jag naturligtsvis lite beslutsångest vart jag ska sätta den. De alternativ jag fundera på är: nacken, vaden eller på handleden(fast på höger handled då jag har den andra på vänstra). Men som sagt jag är sjukt sugen på att tatuera mig, ni får gärna komma med förslag om ni har några.

Har suttit och kladdat lite ikväll och de inringade är såna som jag skulle kunna tänka mig att tatuera in.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Jag gillar det enkla. Att bara skriva texten love - eller kärlek tycker jag är det allra finaste, eller bara ett enkelt hjärta som jag själv gjorde i våras. Den gillar jag.

2010-07-31 @ 14:02:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0