oncontextmenu="return false"

....

Att söka lägenhet i Halmstad går inget vidare. Om en månad börjar skolan och jag är fortfarande "hemlös". Jag vill så gärna gå där, för vad ska jag annars göra till hösten? Söka jobb? mm jo tack, för det gjorde jag ju inte under hela vårterminen. UrsH!

Så någon som har någon lägenhet ledig i närheten av Halmstad? Haha i så fall är ni ju varmt välkomna med att höra av er.




Annars då?
Jo då det flyter på som vanligt med allting, förkylningen sitter fortfarande i och lär väll gör ett bra tag till. Det är varmt här idag, men enligt nyheterna och det jag läst i i tidiningen så ska det snart bli ändring på det, både bra och dåligt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Emma - konst i kulör o valör

Jag har precis samma problem. ska också börja studera i halmstad till hösten. vad ska du plugga? jag söker lägenhet som en galning men som tur är finns det ju bostadsgaranti. dock vet man ju aldrig vart man hamnar då. kanske i nått litet rum hos en familj lixom. inte sättet jag vill flytta hemifrån på. men men...

2010-07-24 @ 13:03:03
URL: http://artery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0