oncontextmenu="return false"

Miami Ink

Varje vardag klockan tolv är det Miami Ink på Discovery.
Detta är något som jag nästan alltid tittar på. Mycket intressant att titta på tycker jag. Kanske för att det ändå har mycket med konst att göra, tatuerarna där är ju helt otroliga på det dom gör.
Tänk om man skulle bli tatuerare?
 Haha, nej det är nog väldigt svårt att blir det och skulle nog inte passa mig som person heller. Men jag måste säga att jag blir väldigt inspererad av det dom gör och sen får jag ju såklart alltid lust att tatuera mig igen. Men nej det får vänta tills jag verkligen vet vad jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: Louise - Paperandpen

Sv: tack så mycket! Vad glad jag blir :D



Jag brukar också kolla på tatueringsprogram. Det är väldigt inspirerande.



ha det bra!

2010-04-05 @ 20:10:03
URL: http://paperandpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0