oncontextmenu="return false"

En liten tråkig lista


Vad gör man när man inte har något att göra?
Jo man gör en tråkig lista(fast är faktiskt ganska kul att svara på frågorna)

VEM

Vem är i rummet med dig?
Min katt och jag
Vem fick du senaste sms av? Min mamma tror jag
Vem tänker du på nu? Mammsen eftersom jag tänkte efter vem jag senast fått sms av
Vem pratade du senast i telefon med? Haha, mamma här också
Vems hus var du senast i? Familjens hus? Där jag befinner mig nu
Vem önskar du var med dig nu? Jag vet inte faktiskt
Vem är din favoritsläkting? har inge favoritsläktning, tycker om de flesta i min släkt ^^

VAR

Var är din mobiltelefon?
Den ligger bredvid mig
Var handlar du mest? Willys, coop, och sen kanske H&M?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Både linnet och långarmaden är från H&M ;)
Var åkte du senast bil? I Nybro, skulle till stan och köpa mat

VAD

Vad åt du senast?
Två mackor
Vad drack du senast? Juice.
Vad är det för färg på dina byxor? De är gråa.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min kofta jag har på mig
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Typ svart och vitt? :P
Vilken film såg du senast? Sex and the city 2
Vad hör du just nu? Musik från datorn och en tv som är på i bakgrunden

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?
Yes I have
Hånglat på en bio? Hm.. nej det tror jag faktiskt inte jag har gjort
Hånglat i skogen? I en skog? Minns inte faktiskt..
Tyckt att din kusin är het? Haha vad är det för fråga? Men jo visst min kusin ser väll bra ut.
Sovit naken? Har säkert hänt
Kört över hastighetengränsen? Har säkert hänt det också
Målat om ditt rum? Nej inte målat men tapetserat
Dansat framför en spegel? Yes, har nog hänt höhö
Fått hicka? Öhh ja klart jag har fått hicka mer än en gång under mitt 20åriga liv
Dumpat någon? Nej
Stulit pengar från en kompis? Aldrig stulit, har jag behövt låna har jag frågat..
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? YEs.. det har jag gjort
Varit i slagsmål? Nej nej
Smugit ur ditt hus? Ja det har jag säkert gjort haha
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Oh ja....
Hånglat med en främling? Definitivt.
Älskar eller saknar någon nu? Ja jo.. frågan känns lite flummig


Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul med såna listor:)

söt katt btw!

2011-01-03 @ 22:58:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

håller med :)

2011-01-04 @ 01:04:53
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0