oncontextmenu="return false"

Elmia

Då var man nyss hemkommen från en Elmiamässa som pågår här i Jönnköping. Vår klass ska tydligen hjälpa ett företag genom att stå där i grupper och samla in visitkort, vet inte om det var så jättekul precis men kul att se hur det ser ut på Elmia, och det är STORT.
Gick också en liten rundtur på Elmia och upptäckte att Nybro glasbruk och Orrefors stod där, kul att se sina hemtrakter lite ;). Orrefors hade också glasblåsning på Elmia vilket var mycket intressant och kolla på.

och och.. jag måste få vuxenpoäng för detta: När jag och en från min grupp stod och tittade på när de blåste glas så frågade en kock oss om vi ville smaka på en maträtt, vi sa först nej men kocken lyckades på något sätt övertala oss.. tills han sa vad det var i... pilgrumsmusslor, har aldirg ätit det i hela mitt liv. MEN idag vågade jag faktiskt.. och det var inte så äckligt som jag hade väntat mig faktiskt..! Så vuxenpoäng till mig!



Denna "snygga" tröja var vi tvugna att ha på oss under dagens mässa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0