oncontextmenu="return false"

Nytt

Som det syns har det skett lite nya förändringar här på bloggen. Eftersom vi håller på att webbprogrammera i skolan så tänkte jag att det kunde vara kul att ge sig på och ändra och trixa i koderna på bloggen, för det är ju ändå samma uppbyggnad som vi har lärt oss i skolan, med css och html. Och det roligaste av allt är att jag faktiskt förstår vad jag gör, inte allt men lite! Tänk när jag kommer vara så duktig att jag kan göra min alldeles egna webbsida, då kommer jag vara stolt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och det är ju så svårt?

2011-04-07 @ 23:36:44
Postat av: Ameli

svar till anonym: Ja när man aldrig hållit på med sånt innan så är det ganska svårt, tro det eller ej

2011-04-08 @ 00:10:54
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0