oncontextmenu="return false"

Trött.se

ÄR så sjukt trött idag. Har mer eller mindre inte gjort någonting. Kanske beror det på att jag var uppe och såg på valvakan igår och bara sovit i fem timmar..?

Gick i alla på en liten föreläsning om databassökning i Bibblan idag, därefter gick jag lite på stan för att försöka hitta någon jacka och ett par skor som fall mig i smaken. Hittade ingenting så begav mig hemmåt istället. Åt resterna av pizzan jag köpte igår och sedan dunsade jag ner i sängen, tänkte bara "vila lite", vilket resulterade i att jag somnande och sovi tre timmar istället.

Jag borde egentligen sätta mig ner och räkna lite matte, men när hjärnan är seg som kola så vet jag inte om det är en så jättebra idé direkt? Kanske ska man helt enkelt ta och vila upp den och hoppas på att hjärnan inte är lika seg i morgon?

Har i alla fall gjort klart alla tre photoshopuppgifter som ska vara klara på söndag så lite duktig har jag ju varit i alla fall! :)

Nu blir det att hm.. dunsa ner i fåtöljen och slå på tvn tror jag?

Kommentarer
Postat av: Lina

svar: Ja det är du som är min duktiga kompis! :P men tänk vad kul att man kommer se din utveckling som webbdesigner på min blogg! :D

2010-09-20 @ 22:53:29
URL: http://zatah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0