oncontextmenu="return false"

Fredag

En riktigt slappfredag blev det idag. Väl behövligt tror jag då jag fortfarande är rejält förkyld och en jobbig hosta.
Suttit och kollat på tv hela eftermiddagen och kvällen. Fundera nu på att sättaigång några avsnitt av vänner innan jag kryper ner till bädds. Imorgon blir det nämligen tvätt-och städdag har jag bestämt mig för. Förstår inte hur alla saker kan hamna på skrivbordet? Får blir skärpning på det!

Nej nu blir det att fixa sig lite yogurt med flingor, vänner och sen sängen.
Ha en bra kväll!

Måste också tillägga att jag saknar min lilla lurvetuss väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så sööt Melissa är :D där ser hon väldigt stolt ut tycker jag. :P

2010-09-14 @ 16:52:45
Postat av: Ameli

Haha ja men visst är hon söt alltid min lilla sötnöt! :)

2010-09-14 @ 19:32:25
URL: http://amelisdrawpaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0