oncontextmenu="return false"

haha!

Dagen har varit mycket trevlig och har mer eller mindre varit ute hela dagen, solen har lyst och himlen varit blå blå blå. Välkommen sommaren! Hoppas bara att det håller i sig nu.

Måste föresten ta och visa en rolig sak jag upptäckte när jag vaknade. man fick en stämpel på ett av stälerna vi gick in på igår.  Såhär stod det:


"Vill du märkas? Markas.se" Haha
Skrattade gott åt det när jag vaknade kan jag säga.

Nej nu ska jag ta och gå och byta om till något annat, känner mig vaaarm. Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: cixi

jag hoppas också det fina vädret håller i sig:) Fin header , har du målat bilderna?;)

2010-05-22 @ 20:05:31
URL: http://cixi.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Jag bestämde mig för att flytta fram Bloggfesten för att vara säker på att jag har fått alla produkterna till Bloggfesten. Känns inte helt 100% att ge goodiebags som är halvfulla. Jag är lite av en perfektionist ;)



Hoppas du har en fin helg! ^^

2010-05-22 @ 22:27:16
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0