oncontextmenu="return false"

A lovely little heart

Idag inhandlade jag äntligen lite nya canvasdukar, sedan fick även guld och silverfärg följa med hem. Lite roligt att få till lite nya färger i sina lilla akrylsamling. Så efter det lät jag bara min fantasi flöda iväg. Blev två tavlor gjorda idag.




Blev faktiskt ganska nöjd med dessa tavlor. Följdfrågan är  bara var sjutton jag ska göra av dom. Har tyvärr redan ett dussintal med tavlor som bara står i ett hörn på mitt rum.
Ska man försöka sälja några tavlor kanske...


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Köp dom då, väldigt billiga ju:) om man delar 30 kr på 4 blir det lite mer än 5 kr per ring.

2010-03-16 @ 15:54:41
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Hihi. Ett dussintal - själv har jag närmare ett hundratal utplacerade runt om i bostaden - tur att vi bor stort=)

2010-03-16 @ 18:21:15
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0