oncontextmenu="return false"

Det är okej att skratta

I Söndags var jag och åkte skidor. Tänkte jag skulle dela med mig av lite roliga händelser som händer under dagen. (Kom ihåg att det bara var andra gången i mitt liv som jag stod på ett par skidor).

Första saken:
Lina och jag beslutar oss för att vi ska ta en annan väg ner, när vi kommit halvvägs inser vi att det var väldigt många gupp på denna väg så vi beslutar oss att hålla oss in till kanten för att undvika att bryta armar och ben. Som ni säkert kan räkna ut gick detta inte så bra.. När vi nästan var nere för backen körde först jag in i ett träd, bokstavligen talat alltså, lite som att jag försökte krama trädet. Tätt därefter gör Lina samma misstag. Så där står vi och krama trädet samtidigt som det kör förbi ett 10tal personer. Pinsamt? Ehm.. ja

Andra saken:
Åker i liften, missar att det är en stor grop och slår ungefär knut på mina ben och ramla. Så där ligger jag mitt i banan där liften går och får inte av mig skidorna. Så jag kryper ut åt sidan så gott det går, med nöd och näppe han jag undan innan personen bakom mig åkte förbi. Samma här, ja det var en aningens pinsamt

Tredje saken(som mamma tyvärr råkade se och fotade):
Lina och jag står stilla i backen och tvekar om vi ska åka ner. Rätt som det är råka jag köra in i en minimal snöhög(om man ens kan säga det). Försöker återigen ta mig upp, men misslyckas. Då får Lina för sig att hjälpa mig. Vilket inte heller går så bra då hon inte kan stanna och håller nästan på att åka in i ett träd igen. Så där ligger jag och skrattar i säkert fem minuter innan jag ens har kraften att kunna ta mig upp. Samtidigt står mamma och co. och gapskrattar åt mig, samt några andra personer med.



(vad exakt håller jag på med här? :S)

Ja vad säger man? Jag stod nog för underhållningen i backen i Söndags kan jag ju säga.
Men måste också tillägga att jag inte bara trillade utan klarade mig faktiskt ganska bra på att åka ner för barnbacken i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: jess -shopaholic

HAHA, alltid lika ku lmed misstag ;)

2010-02-09 @ 14:23:42
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Nej det tycker jag inte du ska göra :) Man ska aldrig ge upp hoppet!

2010-02-09 @ 14:58:40
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

åååh saknar skidor :( måste nog få med mig någon till backen i helgen!

2010-02-10 @ 14:00:18
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var länge sedan jag skrattade så:D det såg riktigt roligt ut kram mamma

2010-02-10 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0