oncontextmenu="return false"

Mitt år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja bland annat så flyttade jag hemmifrån för första gången
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej är dålig på att hålla nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Det var en tråkigt år på det sättet, besökt: sverige
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? ja verkligen.. frågan är om det någonsin kommer inträffa..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? När jag började högskolan min födelsedag osv.
8. Vad var din största framgång 2010? Attt jag tog steget och flyttade hemmifrån, började studera på nytt
9. Största misstaget? Vet inte faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylning, annars inget
11. Bästa köpet? Min älskade systemkamera
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, massa fest och massa elektroniksaker
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oh ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? waka waka, club cant handle me now, från och med du, mikronfonkåt, teenage dream osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte, det är nog "hugget som stucket" men kanske lite gladare detta år
16. Vad önskar du att du gjort mer? ja klart jag önskat jag hunnit med att göra mer saker detta år.. men trots det har jag faktiskt ändp gjort ganska mycket detta år.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte faktiskt
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Nej.. intresserad har jag däremot varit..
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives kanske..
21. Bästa boken du läste i år?Vet inte faktiskt..
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar lindros, Melissa Horn, sen har såklart Rihanna stigit högre för mig.
23. Årets bästa film? Town tyckte jag var en bra film, men finns många bra som jag sett detta år
24. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som de andra åren, "Amelistil" klär mig i det jag trivs i helt enkelt
25. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? YES, pengar och en tv!
26. Något du önskade dig men inte fick? Nej faktiskt inte
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade med med min bror och hans flickvän i Jönköping, var en bra dag!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja det finns det helt klart.. men återstå att se om nästa år kan ändra på den saken..
29. Vad fick dig att må bra? Mina fina underbara vänner och min familj såklart
30. Vilken kändis var du mest sugen på? öhh typ ingen, kan inte komma på ngn i alla fall?
31. Vem saknade du? Saknade de flesta när jag flyttade till Jönköping, jobbigt att flytta så långt hemifrån och sällan träffa vänner och familj.
32. De bästa nya människorna du träffade? Astrid, madde, isabella och kristina och såklart andra härliga människor från klassen med! :)
33. Hur ska du fira in det nya året? Vet inte.. vilket gör mig sjukt irriterad.. får väll se var som händer...
34. Har du några nya nyårslöften 2011? Nej tänker inte ha heller, för kommer bara bli irriterad på mig själv för att jag inte kan  hålla dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0