oncontextmenu="return false"

JULLOV

OCH nu tar jag JULLOV!
Efter ett par jobbiga veckor med grymt mycket plugg, och en förkylning och feber i helgen så tar jag nnu jullov i hela tre veckor! Helt underbart skönt får jag ta och säga! I morgon lämnar jag Jönköping och åker hemhem till Nybban. Kommer säkert sakna Jönköping lite grann.
 
Har precis slagit in alla julklappar och försöker desperat packa smart för att ha kläder i tre veckor, hur gör man det?! utan att få en överproppad väska med sig?...

Senare ikväll ska jag träffa mina jönköpingskompisar, vi ska fira att vi har jullov genomm att laga god mat tillsammans och spela jullklapps spelet, kort och gott bara ha en rolig kväll tillsammans!


SÅ Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med... eller vänta jag behöver inte panikstressa ju för jag har JULLOV! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0