oncontextmenu="return false"

sista veckan

Nu sitter jag är i Borgholm igen. I morgon är det dags för min allra sista jobbarvecka.
Vad händer mig om exakt en vecka? Vart befinner jag mig då? Halmstad? Jönköping? Hemma i den tråkiga eländiga staden? Troligtvis det sista alternativet.

Fan fan fan..
Den senaste veckan har jag verkligem mått skit, och idag mår jag ännu mer skit. Jag gräver ner mig själv mer än jag egentligen ska göra, helst av allt skulle jag bara vilja stänga in mig någonstans och glömma allt det jobbiga. Låtsas att allt är bra (fast det egentligen inte alls är det)

Jag drömmer mig tillbaka till de åren då man var beskymmersfri och glad... och med det säger jag också god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0