oncontextmenu="return false"

FLYTT!

Jösses!
Nu är det alltså bestämt. På söndag tar jag mitt pick och pack och flyttar till Jönköping. Hittade till slut ett boende, ska vara inneboende hos en och det känns faktiskt bra!
Dock är jag så jäkla nervös att jag ska gå vilse, komma försent till första uppropet och allt.
Hrregud jag har ju för sjutton bara varit i staden en gång(och det var igår!?!).
Och jag som har ett väldigt dåligt lokalsinne. Haha detta kan bli mycket spännande.

Men jag är ädnå grymt glad och förväntansfull, hoppas innerligt att denna utbildning känns rätt för mig.


SÅ det är ingen som bor i närheten av Jönköping som känner för att guida mig lite? haha!
Säg bara till i så fall ;)

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack!

2010-08-20 @ 21:18:10
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Vilken TUR att det löste sig med boende. Du kommer säkerligen att trivas, Jönköping är en trevlig stad, har jag märkt från det lilla jag varit där.

2010-08-23 @ 20:56:48
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0