oncontextmenu="return false"

Rolig händelse

Eftersom vi pratade om en rolig händelse vid matbordet som hände på IKEA i måndags måste jag bara ta och berätta situationen här också.

Mamma, Michael och jag befinner oss på IKEA. Efter att jag har utsett min soffa som jag ska ha i min lägenhet så går vi bort dit man ska hämta den. Väl där finns det ingen personal där,är det ingen personal där så ska man lyfta på luren och invänta svar. Detta gjorde självklart lilla mamma.
Efter några signaler svarar en i andra änden.

- Personal: Ja hej.
- Mamma: Hej, jag skulle vilja hämta ut en soffa här.
- Personal: Okej, aa ska kolla om vi ha den då.
Personal väntar..
Mamma slänger på luren och ser ut som ett stort frågetecken och vänder sig till Michael och mig.
- Mamma: Men hallå!!! Hur f*n kan han veta vad jag vill ha för soffa? Jag fattar inte..
- Jag: (viker mig dubbel i skratt)
Hahah men men du fattar väll att du måste säga artikelnummret, eller namnet på soffan till han?
- Mamma: Men han sa ju att han skulle kolla om de hade den inne.
- Michael och jag: Hahahahha du är för rolig du.
Personal kommer och småskrattar.
- Personal: Haha, du la visst på luren, vad var det för soffa du skulle ha?
Mamma försöker desperat att skämta bort det hela, vilket inte går så bra ;)

MEn ja hela situationen var väldigt rolig i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0