oncontextmenu="return false"

Krock

Har verkligen inte varit min dag idag. Vaknade upp och var förkyld, försov mig så var tvungen att ta bilen till skolan. Men så långt som till skolan kom jag aldrig då jag krockade med en annan bil. Bilen framför mig tvärbromsade väldigt hastigt vilket jag såklart inte var beredd på och eftersom jag var i en nedförsbacke och det var halt så tappade bildäcken fäste(trots att jag har vinterdäck) och jag körde rakt in i den som var framför mig.
Det hela gick bra för både mig och den andre föraren, endast ett framljus på min bil gick sönder. 
Men jag tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv. Jag har nog gått i en dimma och chock hela dagen tror jag och bara försökt smälta allt..

Så ja jag har egentligen inte gjort så mkt idag,.. suttit lite med mitt magasin som snart är klart faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0