oncontextmenu="return false"

Duktiga jag

Tycker allt jag har vairt grymt duktig denna vecka när det gäller träning.
I Torsdags gick jag på areobica, sjukt kul och fick mig faktiskt att sakna dansen lite. Det var också väldigt jobbigt kan jag säga och jag sitter fortfarande idag med träningsverk i mage och armar.

Idag var jag på yoga, och jag måste faktiskt ta tillbaka mina förutfattade meningar med yoga.
Det var väldigt skönt och avslappnande och är något jag kommer fortsätta att göra, just för att jag har väldigt lätt att jaga och stressa upp mig själv. Allt blev så lugnt och avslappnat när man gjorde yoga.

Jag har också hunnit med att slänga in en maskin med tvätt i tvättmaskinen och snart ska jag iväg och handla. Efter det blir det att hoppa på bussen för att åka till några vänner här i Jönköping, blir att laga god mat och se någon/några filmer tror jag :)


Hoppas ni får en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0