oncontextmenu="return false"

Long time ago

Oj alltså jag vet inte.. saknar denna blogg lite ibland men samtidigt gillar jag min nya också (http://ameliolsson.blogspot.com/) kan inte riktigt bestämma mig. Kanske skriver nått inlägg här någon gång ibland i alla fall. Så sommaren har i alla fall tickat iväg i rasande fart och jag är tillbaka i skolan igen, på mitt sista år på Grafisk designutbildningen. Just nu närmar vi oss tentaperiod och var och därmed också väldig mycket att göra, jag praktiskt tagit bor på skolan känns det som. Trots det så sätter jag mig ändå ner och skissar och kladdar lite ibland, man behöver ju trotsallt ta en paus från pluggandet ibland och bara göra det man känner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0