oncontextmenu="return false"

2 Maj

För två år sedan


och ett inlägg jag skrev i min gamla blogg samma dag som bilderna ovan togs:
"En dag med gassande sol och fågelkvitter. Det känns verkligen att sommaren är på väg, eller är den kanske redan här? Ja det är troligen önsketänkande.. troligen så lär väll det blir riktigt skitväder som de övriga sommrana. Men man ska ju inte ge upp hoppet än. Dagen i sig känns lite bättre än igår och idag har jag faktiskt kört helt själv 3 mil! Härlig känsla det där. Så nu är jag hos mamma på "landet" och bara slappar och ha det bra. Ska nog sova över här ikväll så lägger upp alla de bilder jag tagit med min kamera imorgon hade jag tänkt(kanske inte alla då det är uppåt 50 bilder) men några i alla fall. Nu ska jag ut och sola och dricka min kalla cola!"


Tycker de är himla roligt att kolla tillbaka i gamla inlägg och läsa om vad man gjorde


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

SV: Tack så mycket:)

2011-05-02 @ 19:31:59
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: simone

Så vackra foton :)

2011-05-06 @ 12:20:31
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0