oncontextmenu="return false"

Städning och flash

Idag fortsatte min städning med dammning i hela lägenheten samt en grovstädning på toaletten, så nu är min lägenhet glansig och fin! Dessutom har jag hunnit med att göra klart min flashuppgift som vi hade i skolan(skulle vart klar förra veckan men hann inte med att göra den då). Har kommit fram till att jag inte är nått stort fan av flash, och dessutom säger våra webbprogrammeringslärare att flash är ganska "ute" så förstår inte riktigt varför vi måste lära oss det men i alla fall.. Nu är den klar!

Uppgiften var i alla fall att man skulle skapa en bakgrund och att det skulle hända saker när man klickade på olika ställen på bilden, i mitt fall bland annat en katt som mjauar och går i bilden eller en fågel som flyger förbi och kvittrar.


I morgon börjar en ny skolvecka, med start kl 9 i morgon. Lagom kulsådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0