oncontextmenu="return false"

Kill me softly

Kill me softly, typ eller nått.
Dagen började bra, och blev till inte fullt så bra.

Har så sjukt mycket i skolan just nu så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen.

3 eller är det 4 labbar att ta igen i webbprogrammering/gränssnittsdesign?
En "dugga" i webbprogrammering om två veckor
Ett ind. projekt att lämna in i interactive multimedia den 10 maj
Ett grupprojekt i interactive multimedia den 17 maj
En annan tenta i gränssnittsdesign dedn 26 maj
En ytterligare tenta i bild och fototeknik den 24 maj
och jag får inte glömma bort det stora feta grupprojektet i webbprogrammering/gränssnittdesign som ska vara inlämnat den 23 maj då vi också ska ha lämnat in vår rapport och vår redovisning

Så efter 26 maj ska jag slänga igen böckerna för hela sommaren!
Längtar.....



Och ja en annan sak, idag är det två år sedan jag tog körkort, minns dagen som den var igår

Kommentarer
Postat av: LIENE

Håll ut:)

2011-04-30 @ 16:50:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0