oncontextmenu="return false"

Sovmorgon

Varit en ganska så ansträngsfri dag idag. Började inte skolan förrän vid ett då det var en föreläsning, efter det gick jag och några klasskamrater och tog oss lite att äta.
I morgon har jag "sovmorgon" till kl 15.00 då vi ska ha en ny introduktion i Matematiska verktyg, inget som låter så jätteintressant om man frågar mig.

Måste också försöka införskaffa Photoshop på min dator igen så jag kan göra uppgiften som ska lämnas in nästa vecka i Grafiska design kursen.

Annars så flyter allt på som vanligt. Tidigare idag slog det mig att jag snart har bott i Jönköping i en månad. Tiden får verkligen fort när man har rolig, eller vad är det man brukar säga? ;)

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

åååh, jag vill ha sovmorgon!

2010-09-14 @ 15:25:56
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0