oncontextmenu="return false"

Skolans början

Ett tag sedan jag skrev. Ska försöka bli bättre på dethär med att uppdatera.

Nu har i alla fall skolan satt igång på riktigt. Trots att insparksveckorna var grymt roliga så är det ändå skönt att äntligen få plugga och göra det man faktiskt valde att tacka ja till när man kom in på utbildningen.
De ämnen jag har denna termingen är: Grafisk design och teknik, Vetenskapliga arbetssätt och projektledning(eller något i den stilen heter kursen) samt Matematiska verktyg. Det är väll ingen tvekan om vad jag tycker är roligast och mest intressant av dessa tre va?

Idag hade vi skissteknik, tänk om alla lektioner kunde innebära att man får sitta och skissa hela dagarna! Efter det hade vi föreläsning om programmet InDesign. Har aldrig arbetat i det programmet innan men tycker det verkar grymt roligt i alla fall! I morgon blir det föreläsning om Photoshop(vilket är ett grymt bra program om man frågar mig!).

Tänkte också slänga in en liten bild på skissuppgiften vi har tills på söndag, som innebär att man ska skissa av sitt rum. Det gick väll ändå okej bra, är dock inte alls van att sitta och skissa rum och prylar. Men det är grymt bra träning får jag ta och säga! :)

Dålig kvalitet jag vet



Kommentarer
Postat av: evelina

fin teckning:)

2010-10-02 @ 00:11:01
URL: http://entjejelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0