oncontextmenu="return false"

Lite uppdate

Lite uppdatering!

Jag beslutade mig för att ta lägenheten i alla fall, och allt känns helt rätt! Visst kommer jag sakna katten, men har så länge velat ha en alldeles egen lägenhet och nu kommer det bli sant, om en månad flyttar jag!! 
SÅ i helgen blev det en en massa shopping på ikea, där jag hittade en hel del möbler, hittade även lite på seceond hand.


Annars så har jag hunnit att sticka hema under helgen, umgåtts med vänner och familj och i söndags var jag på barndop(mitt kusinbarn). Jag har också pluggat matte som en idiot, vilket jag även gjort idag. Nu är min hjärna mer eller mindre helt slut. Så i stället för att plugga matte sitter jag i Illustrator, ÅHH vad jag älskar det programmet. Lite klurigt att lära sig allt, men är ändå ganska så nöjd med teckningen jag än så länge har åstadskommit(är ju ändå första gången i mitt liv som jag sitter i detta program)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Du gjorde säkert helt rätt val! Hoppas allt blir lite enklare nu när du kommer närmare skolan.



Nu får du visa upp dina illustrator-skapelser!

2010-09-30 @ 20:54:51
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0