oncontextmenu="return false"

Friskis

Det var ritkigt skönt med sovmorgon idag måste jag säga!
Dock var inte lektionen "Matematiska verktyg" lika rolig kanske. Men trots det så förstod jag ändå en liten del av det han förklarade. Så håller alla mina tummar och tår jag har på att jag kommer klara denna kurs (håller ni tummarna också så går det kanske ännu bättre).

FÖrutom det så har jag varit väldigt duktig och införskaffat mig ett Friskis&Svettis-kort idag. Nu jäkla ska det bli ändring på mina rutiner här! Sen är det ju faktiskt roligare när man tränar ihop med några än att gå och träna själv. Motivation, motivation är det som gäller!


Fast träning blir det nog inte förrän först på torsdag tror jag.
Och nu ska jag slå på tvn och bara ta det luuugnt.

Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: Vad kul att du vill vara med! Jag har fått mycket bättre respons än väntat. Hur kul som helst! Imorgon drar jag en vinnare via random.org. Så håll tummarna :D



Hur är det med dig ikväll.?

2010-09-14 @ 21:30:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0