oncontextmenu="return false"

Beslutsångest

Jag har beslutsångest upp över öronen..
Har ett bra boende där jag bor just nu även om det är inneboende och nästan en mil till skolan. Dock har jaag nu fått ett bra erbjudande på en annan lägenhet, en 2:a som är mycket fräsh och ligger endast 2 km från skolan. Det stora negativa är att jag inte få ha min älskade kissekatt där.. Så vad ska jag ta mig till? Jag vet att hon har det bra där hon är nu med, och jag vet att både bror min och pappa tycker om henne lika mycket som jag. Men samtidigt åhh vill ha min gosiga lilla sak hos mig.

Men kanske är det bästa för henne ändå att stanna kvar där hon är? Jag menar jag är väldigt mycket i skolan, och på fritiden är det plugg, plugg och umgås med vänner och träning som gäller. Hon får kanske inte så mycket sällskap då?

Gud vad svårt.. tror jag blir galen, hatar att inte kunna bestämma mig :(

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Tufft beslut. Tråkigt att du inte får ha med kissen i den andra lägenheten. Finns det inte andra lägenheter att leta efter - där du får ha din lilla misse med dig. Jag hade med mig min katt när jag pluggade på högskolan - det var mitt bästa beslut, hon ville vara med mig och hon blev min bästa pluggkompis när allt bara kändes jobbig, segt och hopplöst. Min Maja betyder allt. Kan inte tänka mig en värld utan henne.

2010-09-26 @ 12:30:34
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0