oncontextmenu="return false"

Höst

Hösten är verkligen här nu, men det antar jag att det inte är någon som har missat va?
Tänk att jag faktiskt har gått i skolan i snart två månander, tänk att jag faktiskt fyller år om mindre än en månad, för att vara exakt fyra veckor och en dag kvar.

Det är verkligen sjukt vad snabbt tiden går.

Kom bland annat på mig själv när jag satt mig i illustrator idag, råkade visst fasta framför programmet i 2 timmar, bara sådär. Farligt farligt! Får nog försöka varva illustrator med alla de inlämningar vi faktiskt har i skolan och försöka rita lite förhand någongång ibland med, var alldels för länge sedan sist!

Nehe nu ska jag faktiskt ta och göra mig i ordning för sängen snart(snart innbär och en timme typ, ska bara försöka slita mig från datorn först haha) och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0