oncontextmenu="return false"

Färga inte färga?

Jag älskar mitt blonda hår och jag trivs verkligen i det, eller ja i alla fall de första två månaderna när det är nyfärgat och fräscht! Dock sliter det ju så mycket på att fräga håret varannan månad som jag typ måste göra om det ska vara snyggt. Så nu funderar jag på om jag ska våga färga det mörkt med lite ljusa slingor i eller något. Frågan är om jag vågar, har förr färgat det mörkare(men då har det ju mer varit nära min orginalfärg som typ är råttfärgat). Men man kanske ska köra på snäppet mörkare i håret? Typ såhär.

Nej jag har verkligen beslutsångest men en sak vet jag och det är att jag inte stå ut med att ha en ful och äcklig utväxt! Måste ta och göra något åt detta snarast.. ta gärna emot förslag och sådana finns

Kommentarer
Postat av: Lina

det hade varit häftigt att se dig i den färgen faktiskt men bara du inte ångra dig efter och vill ha ditt blonda igen som har hänt förut :P

2010-10-26 @ 15:21:02
URL: http://zatah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0