oncontextmenu="return false"

Dagarna försvinner

Och så var det då helg igen, dagarna verkligen tickar fram i rasande fart.
Idag har jag i alla fall varit duktigt och varit iväg och tränat och ska man skryta lite så var det faktiskt andra dagen denna veckan som jag var iväg och tränande, vältränade Ameli hera I come! :)
Annars händer inte så mycket denna dagen, sitta här i min ensamhet i lägenheten och väntar på att idol ska börja. Känns lite ensamt att sitta här alldeles själv, men plusset är ju att jag i alla fall trivs i lägenheten!  Dock har jag fortfarande inte fått mitt bredbnad att fungera så får fortfarande surfa på mitt mobila internet, lite surt faktiskt..

På söndag kommer i alla fall mina några av mina klasskompisar hit, då blir det god mat och filmtittande, ska bli så kul så! :)

Ne nu börjar idol, ha en bra helg så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0