oncontextmenu="return false"

Frågorna

Haha! Hade ju en liten frågestund för några dagar sedan. Blev inte så många, men ja här kommer i alla fall de få små frågorna som kom. Undrar ni något får ni självklart fortsätta ställa frågor så svarar jag på dom efterhand.


Hur gammal är du?
Jag är 19 år, men fyller 20 i November :)

Var bor du?
Jag bor i en liten håla ungefär 2 mil från Kalmar

Har du någon fobi? vad?
Ja, jag hatar och nu menar jag verkligen hatar spindlar, stora som små. Får alltid panik när jag se dom.
Även rädd för mörker, fast det har blivit bättre med åren.

Vem är den snyggaste kända kvinna du vet?
Måste nog säga Jessica Alba här, så himla fint utseende :)

Vad är ditt drömyrke?
Mitt drömyrke är ju att kunna livnära mig på min konst på något sätt.
Barnboksillustratör har alltid stått högt upp på min lista.

Har du någon favoritstil inom konst?
Jag gillar när man har sin egen stil inom konst.
Det behöver inte alltid vara perfekt målat, bara det betyder något för en själv. Sen har jag kanske lite svårt att tycka att det är konst om man endast har målat två steck på den, men det är ju bara min uppfattning ;)

Vad är ditt favoritplagg just nu?
Mitt favoritplagg just nu.. hm.. jag måste nog säga leggings. Så skönt och användbart.
Går bra både om man bara slappar eller ska ut på fest

Hur länge har du ritat? :)
Jag har ritat i mer eller mindre hela mitt liv. Till och från ska man väll säga.
Hade litet upphåll under slutet av högstadiet, men det varade inte länge kan jag säga.
Kan inte klara mig utan att få rita. Måla får man såklart inte glömma.
Det gör mig lugn och låter mina tankar föras över på papper istället för fasta i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Tack så jättemycket söte ! :D

2010-05-12 @ 22:34:11
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Evelina

Heh så lite :) ja jag tycker det verkligen :D

Kramar

2010-05-12 @ 22:41:18
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja dom har ju det :)

2010-05-12 @ 22:58:24
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: emelie

ska du göra idag då?

2010-05-13 @ 09:45:24
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0