oncontextmenu="return false"

Glädjerus

Av någon konstig anledning fick jag tidigare idag ett glädjerus genom hela kroppen när jag satte mig i bilen. Solen lyste varmt på mig, klarblå himmel, solbrillorna på och på radion spelades det gamla goa sommarlåtar. Tänk om man bara kunde få behålla den känslan hela tiden eller i alla fall att den dyker upp lite oftare. 

Men såna här dagar som det varit idag med lysande solsken och man märker att våren kryper nämre livar faktiskt upp min annars ganska så tråkiga vardag. Vår vår vår, sommar sommar sommar! Jag längtar så efter det, jag både tror och hoppas att min lilla "vinterdepression" läggs på hatthyllan då. 

 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustratör

Jag har verkligen kännt precis samma sak de här dagarna när solen har strålat. Nästan varit hög. Drogad av livet ;P

Särskilt i fredags: Sprudlande lycka, allt gick bra och rätt på dagen, hittade en 20-lapp i plånboken, höll en lysanade säljpresentation av mig själv --> ledde till att en kund blev intresserad och ville köpa en illustration av mig, kreativitet i mängder, sen på kvällen var det bio och ett glas vin med tjejkompisarna.



Hur blev din dag? Det är som att när solen lyser är ALLT möjligt :D

HEjja våren! hejja hejja (och fuck vinterdepressioner!)

2010-03-07 @ 11:53:52
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, jag vet! Solen värmde faktiskt när jag gick ut igår. Finaste ögonblicket på länge, snart är nog våren här ändå!

2010-03-07 @ 14:19:53
URL: http://ruejaas.blogg.se/
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Åh, jag längtar också så fruktansvärt mycket efter vår och sommar nu. Man känner verkligen hur man blir på mycket, mycket bättre humör såfort solen tittar fram! :D

2010-03-07 @ 16:05:55
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0