oncontextmenu="return false"

Sömnlös i staden

Den senaste veckan har jag haft extremt svårt att sova. Vet inte varför, jag är trött men kan bara inte sova. Så idag känner jag mig mer eller mindre som en zombie då jag max har fått sova i 5 timmar. En del kanske skulle klara sova så lite men för mig är det på tok för lite sömn, speciellt när det pågått i snart en vecka.

Vet inte vad det är som oroar mig, men tror mycket bero på att jag bara gå hemma om dagarna. Jag klarar inte det, jag vill hålla igång, göra saker! Något som hade suttit väldigt fint är att få ta en veckas semester. Säger inte att det behöver vara utomlands, men bara komma bort härifrån ett tag...

Drömmer mig bort till en annan del, en bättre del av världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0