oncontextmenu="return false"

Lördag

God morgon, god morgon. Vilken fin dag det är idag, alltså nu syftar jag då på vädret.
Dagens planer? Sticka till mamma för att de ska kunna laga min bil, äta god mat. Sen får vi se om lilla jag orkar åka hem eller inte. Melodifestivalen är ju idag också, så eftersom jag typ alltid sett det kanske man ska ta och kolla på det idag med bara för att...

Angående något annat har jag stora planer på att färga mitt hår. Är så grymt trött på mitt hår som det är just nu. Varit blond större delen av mitt liv, så nu vill jag testa på en liten mörkare nyans. Som typ detta:

Riktigt snygg hårfärg om du frågar mig. Jackan på bilden har jag föresten tagit om beställt från H&M. Snyggt till våren och sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0