oncontextmenu="return false"

Kreativiteten

Kreativiteten åker i en berg och dalbarna. Det går upp och ner, det kommer kurvor osv. Har många ideér i mitt huvud men av någon anledning kan jag helt enkelt inte få ut det på papper.. just nu. Får försöka bevara ideérna i huvudet helt enkelt och plocka fram den när kreativiteten väljer att titta fram igen.

Om något helt annat. Imorgon bege jag mig till Ö-landet(som jag så fint kallar det, Öland alltså för de som inte fattar det) för att hälsa på min kära mormor. Förhoppningsvis kanske kreativiteten väljer att dyka upp då. Det hade ju inte varit helt fel.
Hoppas också att detta underbara väder håller i sig så kan ta ta några sköna promenader längs havet.
Denna bild togs i somras när jag var i Halmstad.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustratör

Förstår precis, det kan vara riktigt jobbigt det där. Ett tips: Ta en penna och bara kladda, kladda, kladda utan att tänka på att det måste bli bra. Då får man ut nån form av kreativitet iallafall. Ofta slutar det med att man hittar nåt att vara nöjd över. Om inte annat har man en häftig klotter-bild! :)

2010-03-10 @ 13:45:32
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, jag längtar till Öland! Det var så länge sen jag var där sist.



Det är tyvärr så med skapandet, det kommer och går. Bästa är att försöka frigöra sig från alla måsten, annars blir det så krampaktigt. Lycka till med kreativiteten, den kommer tillbaks när du minst anar det ska du se!

2010-03-10 @ 20:42:45
URL: http://ruejaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0