oncontextmenu="return false"

Måndag

Det har varit en helt okej helg. Men tyckter då som vanligt att tidgen går lite väl snabbt. Nu är det en ny vecka och nya tag. Har inte så mycket planerat för veckan mer än att jag ska över till Öland för att äta middag med mina jobbarkompisar, eftersom jag snart ska börja sommarjobba. Kommer med all säkerthet bli jobbigt att gå upp tidigt och så men ändå skönt då man faktiskt känner att man gör någon nytta och dessutom får man ju pengar för det ;)..


Nej  nu ska jag ta och göra mig lite frukost och sen får vi se vad nästa drag för dagen blir. 

Solen tittar ju tyvärr inte fram idag så att sola är ju inte ett alternativ,.
 
Ett litet kort på Simba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0